Cabana A frame

    De la casa traditionala la cabana A frame nu iti trebuie decat un "tata'', eroul tau care zideste case, ca in  poezia copilariei si un mester Manole, care fac ca visurile sa iti devina realitate.

    Plec de la Casa Veche unde sunt eu, unde ma regasesc si ma intorc la mine intr-un A frame.
O alta latura de-a mea!
*
    Dupa ce am inceput sa renovam parterul casei vechi, am realizat ca nu ne putem bucura de privelistea minunata de afara si in interior, asa ca am decis sa transformam afumatoarea, care era in pod intr-o camera A frame cu geam mare cat peretele.
   Totul a fost o provocare, mai ales geamul !
   Am lucrat cu mesteri locali care faceau tamplarie pentru geamuri din lemn, iar pentru ei era primul geam de dimensiuni asa de mari. Atat de mare incat se vedea reticenta pe chipul lor dar si dorinta de provocare.

    Au reusit iar noi am fost foarte multumiti.
    Acum natura se continua si inauntru! 
    Si uite asa avea sa apara in peisaj prima camera A frame!


      De la aceasta la urmatoarele 3 cabane nu mai era decat un pas.
    Tata a fost seful de santier, iar ''Mesterul Manole'', care ne-a construit majoritatea cabanelor se numeste Gheorghe si locuieste in Matisesti.
    Iar noi, artisti plastici cu multe idei, am conturat ceea ce azi reprezinta '' La noi la Munte'', opt case, cabane, mai mari, mai mici, de toate formele si pentru toate gusturile, care va asteapta sa le treceti pragul si in care speram sa intalniti energia noastra care ne-a inspirat sa cream povesti pentru voi !

lanoilamunte.ro














Comments

Popular posts from this blog

Cazare inedita la munte

Fa rai din ce ai!